Minden iparágban kell ügyfélkiszolgálás


Szervezeten belüli szolgáltatások megvalósításához
és shared service centerek üzemeltetéséhez is kiváló megoldás,
legyen szó akár HR, jog, marketing, sales, vagy IT területről.

Intro
SEO

Optimalizáld céged ügyfélszolgálatát

Szeretnéd növelni az ügyfelek elégedettségi szintjét, miközben jelentősen csökkented a kapcsolattartásra szánt időt?
Az ismétlődő, unalmas feladatok helyett a fontosabb ügyekkel foglalkoznál? Egységesítenéd a kommunikációs csatornákat?

Az egyszerűen telepíthető, könnyen kezelhető Jira Service Desk segítségével mindezt egyben kapod meg, így akár 30%-kal hatékonyabbá teheted az ügyfélkiszolgálást.

JIRA Service Desk funkcionalitás Minden, amire szükséged van, de nem gondoltad, hogy létezik.

Video

Segítsd az ügyfelet, hogy segítsen magának

Az egyszerűen létrehozható automatizált tudásbázis ad válaszokat és javaslatokat a problémák és kérdések megoldásában.

Video

Mérd fel az ügyfélkiszolgálás hatékonyságát

Vélemények helyett ezentúl pontos statisztikák segítik majd eldönteni, hogy milyen teljesítményt nyújt csapatod az elvárthoz képest.

Video

Takaríts meg időt magadnak az automatizálással

Az ismétlődő, könnyen elhibázható feladatok automatizmusokkal egyszerűen, emberi beavatkozás nélkül is elvégezhetőek, értékes munkaidőt felszabadítva.

Video

Könnyű integrálhatóság, bővíthető funkcionalitás

Kedvenc szoftvereiddel is könnyen integrálható, az Atlassian Marketplace-ről több, mint 1800 add-onnal (kiegészítővel) bővíthető a funkcionalitás.

Ügyféltámogatás automatizálása

Könnyen beállítható automatizmusok, előre beállított listák, szolgáltatási szinteknek (SLA) megfelelő azonnali priorizálás, és integrált tudásbázis, melyek segítségével nem csak te, hanem ügyfeleid is értékes időt spórolnak meg.

Features

Szabványos integrált megoldások

Szeretnéd az ügyfélkiszolgálással kapcsolatos feladatokat a fejlesztési projektekkel egy rendszerben kezelni? Automatizálnád a prioritást nem élvező, de rendszeresen ismétlődő feladatokat?

Hogy segít ebben a Jira Service Desk?

  • JIRA integrációval, így egy rendszerbe kerül minden futó projekted.
  • ITIL támogatással, melyet alapfunkciókkal valósíthatsz meg.
  • Közel kétezer Atlassian add-onnal, melyekkel kibővítheted az alapfunkciókat.

Vedd fel velünk a kapcsolatot
Devices

Próbáld ki a JIRA Service Desk lehetőségeit Neked melyik segítene leginkább? A szerteágazó szolgáltatási szintek könnyű kezelése? A monoton feladatok automatizálása? A tudásbázis integráció segítségével megvalósított önkiszolgáló ügyfélszolgálat? Talán mind egyben? Próbáld ki még ma!