Kérdések és válaszok


  • A Customer (Ügyfél) típusú felhasználó bejelenthet kéréseket, és áttekintheti a korábban bejelentett kéréseinek státuszát.
  • Az Agent az ügyfélkiszolgálást a frontvonalon végző kolléga. Ő kommunikál közvetlenül az ügyféllel, látja a statisztikákat, kezeli a bejövő kéréseket.
  • A Collaborator az a felhasználó, aki az Agenteket segíti a megoldási folyamatokban. Vezetők, fejlesztők, döntéshozók, specialisták, akik nem a frontvonalon vannak, de gyakran nélkülözhetetlen részei az ügyfélkiszolgálásnak.
Az Atlassian a weboldalán teszi közzé termékeinek listaárait. A JIRA Service Desk listaárai itt találhatóak. Amennyiben szeretnél tudásbázissal integrált önkiszolgáló ügyfélkiszolgálást megvalósítani, akkor szükséged lesz a Confluence termékre is, melynek listaárai itt találhatóak. A termékkulcsok megvásárlása előtt hasznos kapcsolatba lépni velünk, hogy segíthessünk az ideális konfiguráció lehető legköltséghatékonyabb összeállításában.
Az Agentek az ügyfélkapcsolattartásban első vonalban szereplő csapattagok. Ők egy egy klasszikus ügyfélszolgálat esetében az ügyfélszolgálatos kollegák, de lehet ez egy belső IT support esetében a 1st level support kollegái, egy sales csapat esetében a key account munkatársak, vagy egy fejlesztés esetében az ügyfelekkel közvetlen kapcsolatot tartó product owner vagy projektvezető stáb. Tudásbázis integrációval és az automatizmusok beállításával akár jelentősen is csökkenthető a szükséges Agentek száma. A szükséges termékkulcs kategória kiválasztásához azt kell eldönteni, hogy hány Agent típusú felhasználóra van szükség.
Egyáltalán nem növekednek a termékkulcsok költségei, ugyanis a Customer (Ügyfél) típusú felhasználók korlátlan mennyiségben, licencdíj nélkül hozhatóak létre.
Természetesen ez is lehetséges! A legegyszerűbb, ha eddig email formájában kommunikáltak a csapattal az ügyfelek. Ilyen esetben megoldható, hogy ők a bevezetést követően is a már megszokott módon kommunikáljanak, mint eddig, csak várhatóan sokkal gyorsabb válaszidővel, akár sokkal pontosabb megfogalmazásban érkeznek a válaszok. Ha valami egyedi megoldás (pl egy weboldalon található bejelentő felület) segítségével léptek veletek kapcsolatba, akkor a JIRA Service Desk integrációs megoldásai nyújtanak segítséget.
Amennyiben a rendszerben megtalálható több alapértelmezett munkafolyamat közül valamelyik megfelelő számodra - akár egy kisebb módosítással - nincsenek egyedi igényeid, akkor 8 munkaóra ráfordítással bevezethető. Az alapfunkciókon túl az egyedi igények megvalósítása is inkább napokban, mint hetekben mérhető.
Igen, van. A "Hatékony ügyfélkiszolgálás" képzésünk az ideális választás, mely 8 órában a JIRA Service Desk specialitásaira koncentrál. Amennyiben a JIRA lelkivilágának mélyebb elsajátítására is igény van, akkor JIRA adminisztrátoroknak képzés jó kiegészítés, melynek segítségével 2 nap után megtanulhatóak egészen mély ismeretek.
Igen, a gyártó, az Atlassian a termékkulcs érvényessége alatt támogatást nyújt a termékkel kapcsolatban. Ezen felül igény szerint tőlünk is igénybe vehető kiegészítő szolgáltatás. A támogatás havidíja a keretben foglalt órák függvényében változik, melyet a bevezetés során szoktunk a megrendelővel közösen meghatározni. Tapasztalatunk szerint akár már havi 5 órás keret is elegendő lehet egy képzett belső kompetencia központ támogatására.

Próbáld ki a JIRA Service Desk lehetőségeit Neked melyik segítene leginkább? A szerteágazó szolgáltatási szintek könnyű kezelése? A monoton feladatok automatizálása? A tudásbázis integráció segítségével megvalósított önkiszolgáló ügyfélszolgálat? Talán mind egyben? Próbáld ki még ma!