Bevezetés


SEO

Alapfunkciókkal akár már 1 nap alatt használatba vehető!


A JIRA Service Desk egyik legnagyobb erőssége, hogy elképesztően gyorsan megvalósítható egy olyan rendszer, mely azonnali hatékonyságnövelést jelent a csapat számára. Természetesen minden partnerünk esetében felmérjük az igényeket
és a lehetőségeket, így a használatba vételt az alábbi lépések előzik meg.


A JIRA Service Desk bevezetése három lépésben

Feature

Igények pontosítása

Feature

JIRA Service Desk telepítése

Feature

Testreszabás

Nagyon jól hangzik, de mennyibe fog ez kerülni nekem?

A költségek két nagy részből tevődnek össze:

  1. A termékkulcsok listaárai - viszonyítási alapként - megtalálhatóak az Atlassian oldalán, megértésükhöz pedig kattints ide a bővebb leíráshoz.
  2. A bevezetés bonyolultságától függően:
    • Alapfunkciókkal: a JIRA Service Desk egyik legnagyobb erőssége, hogy elképesztően gyorsan megvalósítható egy olyan rendszer, mely azonnali hatékonyságnövelést jelent a csapat számára. Ennek a bevezetésnek a költsége 99.000 Ft + ÁFA
    • Komplex rendszer: a szükséges feladatokat mindig fázisokra bontjuk. Az egyes fázisokat úgy tervezzük meg, hogy önállóan is használhatóak legyenek, így az éppen aktuális lehetőségek függvényében akár egy gyors részmegoldással és későbbi továbbfejlesztéssel is elindulhattok.

Vedd fel velünk a kapcsolatot
Devices

A JIRA Service Desk bevezetésének fázisai részletesen


.

Minden ügyfélkiszolgálás más és más, így teljes mértékben tipizálni szinte lehetetlen. Van, aki számára az email csatorna a legfontosabb, és van, aki az ügyfélportál lehetőségeit szeretné kiaknázni. A kapcsolatfelvétel után a feladat komplexitásától függően 1-2 - vagy akár ha különösen összetett feladatról van szó 4-8 - óra felmérési szakasz következik, melyet követően egy olyan ajánlat készül, melyben már megoldási javaslatok is találhatóak. A megrendelő számára pusztán az ajánlat is azonnali értéket teremt, számunkra pedig sokkal pontosabb képet az elvárásokról. Ez a fázis díjmentes.
Telepítjük a JIRA Service Desket és egyéb kapcsolódó Atlassian termékeket (jellemzően Confluence) és kiegészítőket.
Ebben a fázisban kialakításra kerülnek a különböző ügytípusokhoz kapcsolódó munkafolyamatok, melyek segítségével a csapat a leghatékonyabban képes az ügyfélkiszolgálást megvalósítani.
Talán az egyik legfontosabb eleme a bevezetésnek az ügyfélközpontú bejelentési felületek kialakítása. Letisztult, egyszerű, hatékony webes felület, valamint robosztus email csatorna jön létre ennek az ütemnek a végére.
A nagy mennyiségű teendő közül a megfelelő szolgáltatási szintek (SLA) bevezetésével támogathatjuk az elintézendők ideális ütemezését. Ilyen szolgáltatási szintek bevezetése akkor is javasolt, ha erre szerződéses kötelezettségünk nincs, hiszen nagyban könnyítheti az ügyféltámogató csapat szervezését.
Az ismétlődő - néha unalmas - feladatok elvihetik a figyelmet az igazán fontos, kreativitást igénylő bejelentésekről. Teljesen egyedi, szabályok alapján definiálható automatizmusokkal minimalizálhatjuk az ilyen feladatok megoldásához szükséges munkaidőt.
Talán a leglátványosabb eleme a bevezetésnek, amikor olyan megoldást hozunk létre, melynek segítségével az ügyfelünk úgy távozik elégedetten - a kérdésére megkapott válasszal - hogy akár egy másodpercnyi munkát is jelentett volna a csapat számára.
Mind a csapat munkáját megkönnyítendő szűrések, értesítések, mind a vezetés feladatát támogató riportok, kimutatások könnyedén elkészíthetőek.
Az elkészült megoldást első körben egy teszt környezetben, de lehetőség szerint már éles adatokkal kipróbálhatóvá tesszük a csapat számára. Ez a fázis azért fontos, mert az esetleges finomításokat követően az élesítés már sokkal könnyebben megvalósítható, és a csapat teljes mértékben azt kapja, amire számított.
Nem szeretünk nélkülözhetetlenek lenni. Kiemelten fontos számunkra, hogy kialakítsunk egy belső kompetencia központot, melynek tagjai akár a csapat napi munkájának támogatását, akár az adminisztrátori teendőket képesek ellátni. Ez a leggyorsabb és a leghatékonyabb megoldás számodra hosszú távon. Természetesen néha adódnak különösen nehéz helyzetek, melyek megoldásában örömmel segítünk, így pl. eseti vagy rendszeres 2nd level support keretében mindig elérhetőek vagyunk.

Próbáld ki a JIRA Service Desk lehetőségeit Neked melyik segítene leginkább? A szerteágazó szolgáltatási szintek könnyű kezelése? A monoton feladatok automatizálása? A tudásbázis integráció segítségével megvalósított önkiszolgáló ügyfélszolgálat? Talán mind egyben? Próbáld ki még ma!